Vijesti

Fatalna pogreška: pacijent umire u bolnici nakon zbunjujućih lijekova

Fatalna pogreška: pacijent umire u bolnici nakon zbunjujućih lijekova



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Zbunjena infuzija: pacijent umire na odjelu intenzivne njege
Pacijent je umro u austrijskoj klinici jer je primio infuziju kalcijevog klorida magnezijevog klorida umjesto „posebne“ infuzije kalij / magnezij. I u Njemačkoj su smrtne slučajeve usljed zbrke već nastupile smrtne slučajeve u bolnicama.

Sve više i više pogrešaka u liječenju
Pogreške liječenja u medicinskim postupcima ili bolnicama nažalost nisu rijetkost. Prema starijoj poruci Medicinske službe Nacionalne asocijacije za obavezno zdravstveno osiguranje (MDS), sve je više bolesnika. Posebno dramatičan slučaj prijavljen je prošle godine iz Duderstadta u Donjoj Saksoniji. Pacijent je tamo umro zbog lažne krvi. I u Austriji je bilo smrtonosnih pomutnji.

Zbunjena infuzija
U državnoj bolnici u Kirchdorfu an der Kremsu (Gornja Austrija) došlo je do nesretne smrti uslijed miješanja lijekova.

Kao špageti Oberösterreichische Gesundheits- und Spitals-AG, kojemu pripada i LKH Kirchdorf, u priopćenju za javnost piše da je preminuli pacijent primio infuziju kalcij / magnezij / magnezijev klorid umjesto „posebne“ infuzije kalij / magnezij.

61-godišnji pacijent umro je u bečkoj klinici zbog posljedične štete uzrokovane pogrešnim lijekovima.

U početku se sumnjalo na alergijsku reakciju
Prema tim podacima, pacijent je primljen u LKH Kirchdorf 30. rujna radi fibrilacije atrija, a potom je premješten na odjel intenzivne njege. Između ostalog, laboratorijski nalazi pokazali su nedostatak kalija.

Nakon toga je usvojen medicinski recept kalija / magnezija „poseban“ zajedno s drugim lijekovima za atrijsku fibrilaciju.

Nakon početka infuzije člana medicinskog osoblja, pacijent se požalio na peckanje u ustima, licu i u obje ruke te je imao povećan broj otkucaja srca.

U ovom trenutku se sumnjala na alergijsku reakciju, zbog čega je određeni lijek obustavljen. Međutim, infuzija kalij / magnezij je nastavljena i davana je u potpunosti.

Nešto kasnije, otkriveno je da pacijent ima povišenu razinu kalcija i započela je kontra terapija.

Opće stanje gornjoaustričke se na početku poboljšalo, ali već u sljedećoj noći primijećeno je akutno zatajenje bubrega. Zbog sindroma akutnog respiratornog distresa 61-godišnjak je intubiran i umjetno je provetravan.

Pacijenta su konačno helikopterom prebacili na poseban odjel u Beču, gdje je preminuo 3. listopada 2017. godine.

Ostali pacijenti pogođeni zbrkom lijekova
Prema spagiji, tijekom istraživanja u klinici otkriveno je da očito postoji miješanje lijekova.

Osim toga, interna istraživanja ne isključuju da su dva lijeka pogođena istom mješavinom lijekova, ali nisu pretrpjeli zdravstvene posljedice.

Još jedna teško bolesna pacijentica koja se također liječila tim lijekovima ne može isključiti da je umrla od toga.

O odgovarajućim činjenicama obaviješteno je nadležno državno tužiteljstvo i pokrenuće istragu.

ljudi čine pogreške
"Nažalost, pogreške se mogu dogoditi tamo gdje ljudi rade, uključujući i u bolnici. Nažalost, ne možemo ih isključiti 100% ", rekao je dva člana odbora Gepaga Dr. Harald Geck i mag. Karl Lehner.

"Ključno je, međutim, da se pogreške ove vrste ne ponove", kaže dr. Sc. Harald Geck.

Prema tvrtki, ona je pokrenula prve neposredne mjere za poboljšanje prepoznatljivosti lijekova, kao i "upute svim zaposlenicima da se ponovo senzibiliziraju, da intenzivno pregledaju svaki lijek prije primjene", rekao je dr. Sc. Harald Geck.

„Važno nam je u ovom trenutku reći da imamo potpuno povjerenje u svoje zaposlenike. Svi oni svakodnevno rade s velikom posvećenošću pacijentima, ali rade u rizičnom okruženju gdje pogreške mogu, nažalost, imati fatalne posljedice “, naglasio je Karl Lehner. (oglas)

Podaci o autoru i izvoru


Video: Igra brojkama ili nesporazum oko broja umrlih? (Kolovoz 2022).